lørdag den 3. oktober 2009

biotop opdatering

Hej Alle

Tro ikke jeg har svigtet jer (og mig selv) jeg er i fuld sving med/på min biotop har rodet rundt i det lave vand for at se hvad der i øjeblikket befinder sig derr og jeg har da set lidt forskelligt. Dette kommer om ikke så længe lover jeg. Har lige skulle over min influenza hvor alt har stået lidt på lavt blus, har været fuldstændig drænet for energi, men kan mærke nu at jeg er frisk igen. Jeg samler trådene de næste par dage og i kan se frem til både billeder og didaktiske indlæg snarest :) mangler at sammenføje det så det ser ordentligt ud, og kender jeg dig ret, Mette, kunne du jo finde på at spørge mig om hvad ordentligt er og dertil kan svares så det ser ordentligt og gennemskueligt ud for mig :)
Håber i alle kigger ind i løbet af ugen, der ligger med garanti mere end et indlæg jeg har jo været, inspireret af min influenza, på hyldebær jagt..........

Ingen kommentarer: