onsdag den 12. august 2009

5 semester

Så er startskuddet fyret af og jeg er nu på 5 semester, hvor temaet er friluftsliv.
Spændende for det er jo ikke ligefrem det jeg har beskæftiget mig mest med. Vi skal jo på tur på 1. indkald så jeg har måtte ud at låne dolk (hvad skal jeg mon snitte i??) måske en fisk eller er det fordi vi alle skal være Emil for en dag???
Det kunne jo også være som forsvar, ved angreb om natten af de vilde dyr, jeg aner det ikke men venter med spænding.
Sikkert er det at den skal bruges, for er man på besøg i naturen er det et nødvendigt redskab. Det er vel det samme som at læger altid skal rende rundt med deres stetoskoper rundt om halsen.
Jeg har dog været spejder en gang for mange år siden, det ophørte hurtigt, fordi interessen frafaldt netop fordi jeg ikke var gammel nok til at have en kniv. Jeg glæder mig til at gennemleve mine uopfyldte drømme fra min tidlige barndom.....Og så på min fødselsdag altså....

1 kommentar:

Ida Guldager sagde ...

Hej Rikke

Jeg pakker dolke - og plaster ;-)

Vi ses!
Ida